افتتاح ۶  طرح صنعتی و ورزشی در زرند

با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد ریال ۶ طرح مختلف صنعتی، تولیدی، ورزشی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به همراه فرماندار، امام جمعه زرند، عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد ریال ۶ طرح مختلف صنعتی، تولیدی، ورزشی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

 حسینی نژاد فرماندار زرند در این آیین گفت: این طرح‌ها در قالب افتتاح واحد ریخته گری چدن و فولاد، افتتاح معدن شن و ماسه دهیاری‌ها، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهرک شهید باهنر، افتتاح واحد گلخانه‌ای هیدرو پونیک و همچنین آغاز عملیات اجرایی واحد ریخته گری ۱۰۰ هزار تنی و همچنین آغاز عملیات اجرایی اولین مجموعه پارک آبی دهیاری  انجام می شوند و با بهره برداری از این طرح‌ها در مجموع برای بیش از ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و هیئت همراه در بدو ورود به زرند با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و هیئت همراه با حضور در منزل علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم با والدین این شهید والا مقام دیدار کرد.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار